POLITICĂ DE RETUR

La GABBATA SRL (pavaje.ro), credem că fiecare client merită cea mai bună experiență posibilă. Înțelegem că uneori, destul de des, cantitatea comandată este mai mare decât cea necesară. De aceea, am creat o politică de retur flexibilă și transparentă, pentru a vă asigura că procesul de returnare este cât mai simplu și fără complicații. Toate acestea respectă legislația în vigoare din România, astfel încât să puteți cumpăra cu încredere.

Termen pentru retur
Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, produsele trebuie returnate în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziției, însă Gabbata SRL (pavaje.ro) prelungește, în beneficiul clienților această perioadă până la maximum 365 de zile.
-Produsele trebuie sa fie nefolosite și neafectate (fără urme de beton, noroi, mortar).
De la înființare, din anul 2000, am avut mii de retururi, pentru că întotdeauna e mai bine să cumperi un pic mai mult decât necesarul.
-Cel mai adesea majoritatea clienților returnează ce au cumpărat în plus împreună cu paleții goi, în așa fel încât garanția paleților și contravaloarea returului se facturează împreună.

Procedura de retur
Pur și simplu vă prezentați cu marfa ce doriți să o returnați direct în curte la noi și persoana de la livrări va recepționa marfa și va trimite o notă departamentului vânzări cu cantitățile returnate. Dvs. vă veți prezenta la departamentul vânzări și vi se va returna suma cash sau în cont, sau veți putea achiziționa altceva. Procedura durează 10-15 minute în mod normal. Puteți face acest lucru și online, trimițând marfa cu un transportator, preferabil cu o notă scrisă legată de numele celui ce predă sau cel mai bine cu o copie a bonului/facturii/avizului de achiziție.
Plata returului se face imediat în cel mai scurt timp, maxim a doua zi lucrătoare, în cazul transferului bancar.

Costurile de retur
-Clientul este responsabil pentru costurile de transport asociate returnării produselor.
-În cazul în care returul este rezultat dintr-o eroare a noastră (produs defect sau incorect livrat), vom acoperi noi integral costurile de transport.

Produse DEFECTE sau DETERIORATE la transport
-Dacă primiți un produs defect sau deteriorat, vă rugăm să ne contactați imediat la 0748 484 848 și să ne trimiteți cât mai multe poze pe WhatsApp (0748484848) sau mail contact@pavaje.ro
-Vom organiza înlocuirea produsului fără costuri suplimentare pentru dumneavoastră.
-La expedierea prin curier (Pallex de ex.) vă rugăm să faceți recepția paleților la descărcare înainte de plecare curierului și să nu semnați procesul verbal de predare decât după ce ați verificat cantitativ și calitativ paletul/paleții. Dacă observați deteriorări, vă rugăm să faceți poze și să ne trimiteți pe WhatsApp pentru a putea stabili dacă paletul s-a deteriorat la transport sau în alte condiții.
Și în acest caz vă vom trimite alt produs fără costuri pentru dvs.

Contact
-Pentru orice întrebări sau nelămuriri privind politica noastră de retur, vă rugam sa ne contactați:
Telefon: 0748 484 848
Email: contact@pavaje.ro
Adresă: Bulevardul Muncii, nr. 239, Cluj-Napoca